ASUS UX3405MA-PP685W - Reviews

• Best Reviewed apr 2024

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ASUS UX3405MA-PP685W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

LilJuiced 25-04-2024

stijlvol, krachtig en mooi scherm

Geschreven voor: ASUS UX3405MA-PP685W

Ik heb dit product moment testen en wauw, echt een volwaardige laptop te noemen. Ten eerste ziet 'ie er geweldig uit. Lekker dun en licht, dus perfect om overal mee naartoe te nemen. En de metallic finish geeft 'm echt een luxe uitstraling.

Ik ben echt weg van het OLED scherm! Het is gewoonweg waanzinnig. Kleuren knallen eruit, zwart is écht zwart, en het contrast is geweldig. Of ik nou aan het Netflixen ben of aan het werk, het is elke keer weer een feestje om naar te kijken.

Wat betreft prestaties, deze laptop doet het gewoon goed. Lekker snel, multitasken is een eitje. Het toetsenbord typt fijn en het trackpad werkt soepel.

Qua aansluitingen zit je ook goed. Genoeg poorten voor al je accessoires.

Kortom, de ASUS ZenBook 14 OLED is een topaankoop voor deze prijs. Stijlvol, krachtig en draagbaar. Ik kan hem iedereen aanraden!

Pluspunten

• OLED schem
  • Snel

obrianval 22-04-2024

Asus Zenbook 8 out 10

Geschreven voor: ASUS UX3405MA-PP685W

De ASUS Zenbook 14 OLED (2024) laptop biedt een geweldige combinatie van snelheid en batterijduur. Het werkt snel en soepel voor allerlei taken, van dagelijkse activiteiten tot zwaardere taken. Tegelijkertijd gaat de batterij lang mee, waardoor je de hele dag door kunt werken zonder je zorgen te maken over opladen. Het is een ideale laptop voor mensen die onderweg zijn of veel op verschillende plaatsen werken.

Chris1999 09-04-2024

Zeker een aanrader als laptop!

Geschreven voor: ASUS UX3405MA-PP685W

Ik heb deze ASUS Zenbook mogen testen. De laptop kwam binnen in een mooie doos inclusief een hoes. Het is een erg prettige laptop. Het instaleren ging redelijk snel en makkelijk. Bij het inloggen op mijn account nam hij veel gegevens over. Niet alles, dus je moet zelf nog wel even wat aanpassingen doen om het weer goed te krijgen, maar dit is zo gedaan. De batterij gaat lang mee, is snel weer opgeladen. Perfect voor in de trein bijvoorbeeld. De hoes die erbij zit past precies bij de laptop, alleen is er geen apart vak voor de oplader dat vind ik wel nadelig. Het is een mooie laptop met een luxe design, het doet alles wat het moet doen en je kan er zo mee aan de slag. Al met al een erg fijne, mooie laptop die het zeker waard is!

Pluspunten

• Langdurige batterij
  • Fijn in gebruik

Minpunten

• Kleine hoes meegeleverd